Hemma i Umeå en snabbis

[2056]
Snart är det avspark i Sverige-England, vem vinner? Jag hoppas verkligen inte att Sverige inte går förlorande ur striden när det gäller så mycket!

Firade mammas 70-årsdag i söndags, mycket folk, tur med vädret, de som ville kunde ju sitta ute. Av mig fick hon en ballongflygning över Umeå.

Imorgon jobbar jag, och på torsdag, sen på fredag, midsommarafton, så åker mamma, Levina och jag till Lide, Kramfors, till min kusin som har hus där.
Vi åker hem på lördag igen, det blir bara en kortis, men det är ganska skönt. Huvudsaken att det blir lite firande i alla fall.

Men jag undrar hur jag ska hinna med allt innan imorgonbitti??!! Det löser sig hoppas jag!

Men nu är det avspark! Heja Sverige!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: emma

hare bra i midsommar, jag vet inte riktigt vad jag ska göra än.

2006-06-20 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback