Det är mycket nu...

[2152]
Ja, det är kanske inte så mycket, men för att vara i mitt liv så är det lite att göra.

Idag har jag varit på systemet, jag vet att jag jobbar där, men jag ville göra bort det idag, då kan det stå på kylning till på lördag när jag ska ha med det.
Ska på möhippa då.

Ska jobba imorgon och på lördag, så på lördag blir det bara om hemma i Laxbacken en sväng och sen tillbaka till Umeå och fixa och piffa innan jag ska i  väg till MN.
Får se om det blir skjuts eller om jag tar bilen själv och sen hämtar den på söndag.
På måndag ska jag lämna in den för lagning, utgift igen... *suck*

Nästa söndag fyller mamma år, 70 år blir hon, ska göra två pajer, ska göra pajen som mat-Niklas gjorde igår, hoppas den blir god!
Tar den för att jag ska slippa förgrädda skalet. :)

Hade för mig att det var något mer, jo, det var det ju! =)

Oj, vad jag har drömt sex-drömmar nu på slutet, vad beror det på?? Är det torka? Nog för att det är det, men ska jag drömma om det för det??

Nåja, nu är det inget mer spännande att skriva om!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback