Om några timmar bär det av! (uppdaterad)

[1317]
Om några timmar kommer storebror Jan och hämtar mig för att skjutsa mig på flyget, åker till Stockholm och imorgon förmiddag åker jag till England.

Väskan är packad, eller väskorna är packade, det blev ju mer än en förstås, och alldeles säkert alldeles för mycket med mig, men det är jag som ska bära på det.

Min nagelfil tappade jag ner i golvet så den gick i några bitar, den är gjord av glas, lite irriterande, hoppas att de ringer från Face och säger att de har en, då åker jag ner och köper en, så jag har en.

Känner mig lite trött, men jag får inte lägga mig för att vila.

Måste ringa moster Karin också, så det inte är några missuppfattningar.

Nu var det inget mer, får se om jag hittar någon dator med internet, så jag kan avlägga en snabb hälsning, annars så skriver jag när jag kommer hem.

Puss och kram

[1322]
Läste på aftonbladet.se om att James Blunt har en ny tjej, och hennes ex omkom i tsunami-katastrofen, och när jag läste om den så kom jag på att jag drömde ju att jag var i Thailand i natt, det var rester av tsunamin, eller om det var någon ny på g, men det var mycket vatten, även om det helt plötsligt var borta, men drömmar är ju bra konstiga.

Med mig i drömmen i Thailand var en kille som gick parallellklass med mig i Robertsfors, undrar just var han kom ifrån.

Nu ska jag göra sista rycket! Måste göra ordning fötterna också. :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback