Mitt horoskop för augusti

[2253]
Jag fyller år imorgon, 1 augusti, så jag är lejon, men jag tycker att kräftan passar bättre in, ibland... :)

KRÄFTAN
De första två veckorna blir riktigt passionerade. Har du ingen särskild kärlek i ditt liv så finns det flera intressanta alternativ. Under alla omständigheter avslutas sommaren med både erotik och spänning. Efter ett par riktigt heta veckor sänker du tempot lite, och det beror på att du vill samla dig en aning inför hösten. Hitta vardagen, och om du har ett nytt förhållande också diskutera sådana saker som bostadsförhållanden och rutiner. Du vill inte bara leka utan också skapa en seriös höst.
Bästa chansen: Oxe, Tvilling, Jungfru, Våg, Fisk
Bästa stället: Överallt
Bästa datumen: 19-20/8

LEJONET
Först kommer ett par stillsamma veckor och sedan händer allt på en gång. När sommaren så smått går mot höst sätter du fart på allvar, och ditt liv blir en enda röra av passion, äventyr och snabba beslut. Om du sedan satsar på kärleken eller hellre gör en spännande resa blir helt och hållet ditt val. Innehållsrika veckor blir det i varje fall, och eftersom du har tur i kärlek och är sällsynt charmig blir det ingen brist på romantik om du inte medvetet föredrar att satsa på andra saker.
Bästa chansen: Tvilling, Lejon, Jungfru, Våg, Vattuman
Bästa stället: Överallt
Bästa datumen: 21-22/8

Jobbat idag, det har gått ganska bra, skönt att vara ledig imorgon, ska på Nefertiti imorgon och gå på behandling, som jag fick ifjol när jag fyllde år.
En topp till tå-behandling, ca 1 tim 20 min, kort massage av kroppen, inbäddning i värmefilt, lätt ansiktsbehandling, rengöring, peeling, massage, mask, vårdande creme, det är okej om du blir avundsjuk, jag ska njuta! :)

Nä, nu ska jag göra mig klar för sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback