Liten rapportering!

[1434]
Har nu varit hemma sen onsdag morgon, planet landade 0925 på Alviks flygplats.
Resan till England var bara bra, hade gärna stannat kvar några dagar till, men samtidigt har jag fått veta att det har varit ordentligt varmt där, närmare 38 grader, lite väl varmt.
Vi hade perfekt väder, mellan 25-30, varje dag, solen sken på oss, jag som förknippar England med regn, tji fick jag.

Blev i Stockholm en dag när jag kom hem från England, gjorde inte många knop under den dagen, tog det bara lugnt.

Har jobbat två dagar, fredag och lördag, veckan som börjar imorgon jobbar jag torsdag-lördag, sen blir det mer och mer under augusti, typ mest varenda lördag, hade jag vetat det tidigare hade jag inte ställt upp så mycket på de lördagar som varit, sen jag bröjade den 18 maj har jag sammanlagt varit ledig 3 lördagar, har tagit på mig extra, i och för sig så visar det sig på lönen, men det känns i kroppen också. Nåja, får ju erfarenhet också...

Lars Winnerbäck var på Nydala i torsdags, vilken härlig stämning det var, enda nackdelen var att det var lite kallt, ett par vantar hade inte varit dumt... Var kall om näsan också.

Idag har jag tänkt sätta om två blommor, eventullt tre, får se hur det går med det...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback