Lite resfeber...

[1140]
Det är söndag idag, Tyskland vann över Portugal igår, äsch, jag hejade på ju på Portugal, men nu hoppas jag på Italien ikväll.

Det är tvättdag idag, måste börja packa inför Englandsresan, på tisdag åker jag till Stockholm och på tisdag klockan 1110 går planet till London, Heathrow. Sen bär det av till Havant, Portsmouth, med buss.

Har lite resfeber, eller?? Nä, jag tror inte det, gissar att det är mest att jag är orolig om pengarna ska räcka, om jag tagit med rätt kläder, och framförallt, kommer jag ha ont i öronen? Kommer öronpropparna jag ska prova funka??

På lördag, 15 juli, så är det bröllop, och den 17 juli åker vi hem till Svedala. Själv blir jag kvar i Stockholm någon extra dag.

Har jobbat torsdag, fredag och lördag, ska jobba imorgon också.

Jag somnade med boken igår kväll, sov med boken i sängen och lampan tänd i ungefär 4,5 timme innan jag vaknade till, då la jag bort boken och släckte lampan, somnade om lika fort som jag vaknat.

Ska ta boken och lägga mig ute i skuggan, i solen blir det alldeles för varmt.

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback