Efterlsyning: ENERGI

[1135]
Jag kände mig ganska pigg för en stund sen, men nu känner jag mig trött igen, vet inte om det är något i kroppen som vill ut, typ förkylning eller så, får väl se när jag slutar jobba hur sjuk jag blir.

Jag satte om de där blommorna jag skrev om i förra inlägget, det blev fyra sammanlagt. Kände mig duktig efter det. :)

Håller på att tvätta min tredje maskin idag, men sen får jag se om jag tvättar mer, jag får se.

Det har varit några händelserika dagar, började i torsdags, jag hann inte mer än till Robertsfors så ringde butiken på Ersboda och frågade om någon kunde komma och jobba, det blev jag, så det var bara att sätta sig i bilen och åka in till Umeå igen.
Det gick rätt bra att jobba, drömde och sov oroligt natten till fredag, då skulle jag jobba i Robertsfors. Det var en vanlig morgon till några  minuter innan vi skulle öppna, kassaskåpet hade gått i baklås, det blev en kaosartad dag, även lördagen, men Elin och jag fixade biffen!
Är ganska så stolt över oss! :)

Jag hoppas att det blir lugnare imorgon.

På tisdag är jag ledig, min födelsedag, ska gå på Nerfertiti och nyttja mitt presentkort som jag fick ifjol på min födelsedag, ska bli såå skönt!
Hoppas bara att den mensen har lugnat ner sig tills dess, så jag känner mig lite piggare och fräschare.

Sen blir det jobb resten av veckan, onsdag till lördag. Elin sa att hon gärna kunde jobba någon lördag, hon kanske vill jobba någon lördag när jag ska jobba... =)

Imorgon är det sista dagen på juli, tänk vad sommaren går fort, och var har den tagit vägen?? Men så här är det väl varje år, man tycker i maj/juni att nu är hela sommaren kvar och wosch så är det augusti, även om det är ganska mycket kvar, men ändå, det säger väl bara pang så är det julafton!

Rubriken: Jag vill ha energi för att städa här hemma, men det kanske kommer, hoppas jag...

Nu ska jag fika lite!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback