Drömmar

[2004]
Jag hade världens, eller kanske inte världens, men den var konstig i alla fall, drömmen jag hade i natt. Drömde om att jag var på en filmvisning, kan ha varit på en båt först, men jag gick i alla fall bredvid en gammal klasskompis, Tobias, jag vet att jag tänkte att jag gick nära honom, och helt plötsligt så tog han min hand, vi gick till en filmvisning, det var en massa olika filmer som visades, det var en jättestor aula. Vi satte oss ner, helt plötsligt var det hångel... =)

Nu var det helt plötsligt en annan gammal klasskompis, Marcus A, som var med i drömmen, om det var samma typ av dröm vet jag inte, men jag tror vi var på samma filmvisning.

Jag tror det är det jag saknar i mitt liv just nu, och saknar för det mesta, känslan av närhet och ömhet... Har inte varit på mitt bästa ställe de senaste dagarna, och vet inte vad det var just igår som gjorde att jag kom på ett litet sämre ställe än tidigare, vet inte vad som skulle kunna göra det bättre, får vänta och se vad som händer.

Vad händer ikväll, inget särskilt, ska snart hoppa i duschen, klockan 21 ska jag se Vit oleander på femman, sen blir det att sova i renbäddad säng, lakanen är tvättade idag och torkade ute, härligt! Lite tråkigt att somna själv...

Hade en liten fantasi i morse, jag var inte ensam i sängen... Det var härligt att ha den fantasin... *ler* Undrar om den kommer att upplevas...?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback