Vilken dag!

[1700]
Igår var det rätt mycket folk på jobbet.
När jag kom tillbaka till stan så stannade jag till på Willys för att köpa lite dricka inför morgondagen (julafton). Ringde och hörde om Jan var hemma, så kunde jag åka dit och lämna det på en gång, istället för att släpa hem det.
Jag åkte dit, fick mat. :)
Kom hem strax före midnatt. Gissa om jag var trött imorse!

Och den här dagen, vilken ström av människor!
Som mest var det runt 50 stycken i kö!
Vi stängde 13, men sista kunden gick 1330.

Nu två timmar efter hemkomst börjar jag känna mig som en normal människa igen.
Känt mig trött och nästan så att jag trodde att jag skulle bli sjuk, men jag tror att jag slipper.
Ska bli skönt att gå och sova ikväll, hoppas jag tar mig i säng i bra tid!

Ska göra i ordning lite julklappar, sista rycket! :)

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback