Var är snön??

[1642]
Tänk om en vecka så är det julafton!
Vid den här tiden om en vecka, så har vi sett Kalle och ska nog till att äta skulle jag gissa.

Vad vill jag mer då?

Jo, jag undrar hur det kommer sig att vissa personer besöker mig i mina drömmar så himla ofta?
Var kommer de i från?
Hur kommer det sig att jag drömmer om dem så ofta?
Tja, jag vet inte, någon annan som har en idé?

Sen funderar jag på var snön är??
Kommer vi att få en snöfri jul i år?
Lite tråkigt i så fall, men så är det väl bara.

För en del år sen, säg 10 år sen kanske så hade vi inte mycket snö heller, men då var det is i stället för snö, inte gröna gräsmattor.

På onsdag ska jag klippa mig och hoppas också på besök på eftermiddagen, men vi får väl se om den saken. ;-)

Jag har funderingar på att köpa alkohol hem så jag kan göra min favoritdrink P2 hemma, den är ju så himla god, och lätt att göra också, den behöver inte skakas eller något, bara byggas på i ett highball-glas. Och ett sånt skulle jag vilja köpa, Lasse Åberg skulle jag gärna vilja ha.
Får se om jag unnar mig själv att köpa ett sånt efter jul. Synd är ju att de inte kommer att komma på rea.

Har tänkt sätta mig och se andra halvleken på finalen i handbolls-EM för damer.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback