Usch, mardröm igen!

[1140]
I natt har jag inte sovit gott.
Vaknade runt 0420 imorse och kunde inte somna om, men efter någon dryg halvtimme och en halv Ibumetin senare så somnade jag om, typ en timme, för strax efter 05 så vaknade jag igen, jag hade haft en mardröm.

Drömde något om att vara förföljd och att en kompis blivit överfallen, men det var jag som blivit mest chockad. Skulle gå på ett museum där den här överfallarens dåd blivit en utställning. En bit in i muséet svimmade jag, och tydligen hade jag och Mikael Persbrandt fått ihop det.
Han hade gått in före och när han hörde vad som hänt med mig så frågade han hur det var med hans älskling.
Sekunden efter som kommer överfallaren, som visade sig vara en kvinna, och skär halsen av Persbrandt, han ligger då över mig och blodet forsar från honom.
Det var ruskigt obehagligt.
I samband med den här drömmen skulle jag ringa 112, men det gick inte, det var ingen som svarade. Så är det ofta när jag ska ringa 112 i drömmen, antingen har jag ingen signal, eller så är det ingen som svarar.

Tidigare i drömmen hade jag sökt tröst hos Micke Lejinegard.

Drömde också att jag blivit utsatt för rånförsök i USA utanför en flygplats.
När jag tillslut fick ut ett rop på hjälp, så var det ingen som hjälpte mig.

Så det var ingen rolig natt i natt, mardrömmar flera gånger om.

Nu ska jag börja göra mig klar, ska i väg och jobba vid 14-tiden.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback