Nöjd

[2341]
Igår så bytte jag gardiner och tog fram lite julsaker.

Idag så blev jag riktigt duktig, dammsög och torkade golven!
Imorgon har jag tänkt ta toaletten, så den blir julfin.

Det tog ett tag innan jag tog mig i gång och dammsög och torkade golven, men när jag tillslut var så duktig att jag hade torkat golven och det där, så var jag såå nöjd med mig själv, det var skönt att ligga i soffan och se tv och känna sig duktig.

Det är synd att snön är borta, så någon större julkänsla har jag då inte, ingen vinterkänsla heller för den delen.

Var bjuden på fest ikväll, men det kändes jobbigt att göra sig klar och ge sig av.
Ville ju städa klart, även om nu toaletten är kvar, men hade jag farit på festen hade ju risken att jag var seg imorgon blivit stor, och då hade det då inte blivit någon städning.
Så jag SKA göra det imorgon...

Åsa och jag skyllde på vädret, det var därför vi inte iddes göra oss klar.
Man blir lite trött och seg med grått väder hela tiden.

Nä, nu tror jag minsann att jag ska ta och göra mig klar för sängen faktiskt.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback