*natten går tunga fjät runt gård och stuva*

[0903]
Jag har varit vaken en timme! Helt otroligt för att vara mig, men jag ska ju hem till Laxbacken, och jag tänkte göra en tidig start.
Har tänkt mig om på Myrorna och se om kjolen jag kollat in där är kvar, och då prova den med lite kläder som jag tänkte skulle passa.

Det är Lucia idag, jag har inget minne av att det har varit grönt ute någon gång den 13 decemeber, men någon gång ska väl vara den första.

Nä, jag kanske skulle sätta fart och göra mig klar. Ska hoppa in i duschen strax.

Hoppas du får en mysig Lucia!

Puss och kram

PS. Jag försökte sjunga lite där i rubriken, vet inte riktigt hur det lät, men så ont i öronen kanske det inte gjorde? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback