Mardröm

[1302]
Inatt hade jag sett fram emot att ha en sån där trevlig dröm som jag har haft tidiagre nätter, men i stället så hade jag en mardröm.
Jag var tvungen att väcka mig själv när jag kände att det blev för obehagligt.
När jag vaknat och bestämde mig att gå på toaletten för att skingra tankarna lite, så var jag mörkrädd, jag var rädd att gå den korta biten från sängen och på toaletten.

Jag brukar inte vara mörkrädd, men just den stunden var jag lite skraj.
Hade hoppats att få drömma trevligare drömmar efter det där, men det var inga speciella drömmar, men det var i alla fall tur att jag slapp mardrömmarna, det var skönt!

Var ute och gick en stund idag, men det blev lite kyligt.
Är inte van vid den här "kylan", men nästa gång jag ska gå ut, får jag ta på mig mer kläder.

Ska se andra åket på herrarnas slalom.
Vill ju se min favorit Markus Larsson som ligger sjua efter första åket.

Puss och kram

PS. Tänk att på söndag är det julafton! Och ingen snö än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback