Mamma och jag

[2210]
Åkte hem i måndags till Laxbacken, det var bara mamma och jag hemma, och det var skönt!
Vi gjorde inte så mycket, spelade Skip-bo, var ute lite, var till Ånäset och Robertsfors.

En dag var jag upp till pappa, vet dock inte om han kommer ihåg att jag varit där.

Hade nog varit kvar i Laxbacken till idag om jag inte skulle varit barnvakt igår.

Imorgon ska jag jobba, ska vara i Vännäs klockan 09, så jag bör stiga upp strax efter 07, då kommer jag att vara trött.

Planerna i helgen är obefintliga, vad jag vet just nu.
Det kan ju hända att något kommer upp.

Hade för mig att det var så mycket att jag skulle skriva, men det var visst ingenting!

Julklapparna känns vara avklarade, de ska bara slås om.

Hade många konstiga drömmar när jag var hemma i helgen.
Jag körde långtradare, på åkern utanför oss i Laxbacken hade två plan krasch-landat, jag har varit kär flera gånger om. =)

Hoppas du får en trevlig helg!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback