Läggdags?

[2235]
Klockan är inte ens 23 och jag funderar på att lägga mig.

Jag var uppe strax efter 07 imorse och har jobbat idag. Det var relativt lugnt faktiskt. Som vanligt kom den värsta rusningen strax före stängning, men det var ändå inte så farligt.

Var duktig idag när jag kom hem, dammsög och torkade golven. Har också tvättat en maskin. Men min tvättmaskin har ett eget liv just nu.

Ibland när jag sätter igång den så börjar den med att centrifugera, innan den börjar tvätta.
Ibland så måste jag manuellt ställa den så den centrifugerar och tömmer maskinen.
Ringde igår och berättade det för hyresvärden, får se när det händer något.
Det tog väl typ fyra veckor innan det hände något med mitt fönster i somras.

Jag har inget roligt att berätta, imorgon är det två veckor kvar till julafton... Vad tiden går!

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna och gå i säng!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag är ju 70-talist...

2006-12-10 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback