Konstiga drömmar

[2216]
Ja, visst är drömmar bra konstiga?
I natt så visade sig min granne i drömmen, typ en sekund. Varför det??

Jag har blivit kär ikväll! I vem kanske vän av ordning undrar då?
Josh Groban... *suck*
Såg honom framföra You raise me up på Bingolotto ikväll. Den killen kan sjunga!
Han ska sjunga på mitt bröllop! Som om det skulle ske, han är nog alldeles för dyr för mitt eventuella bröllop.

Igår kväll så var jag ju på väg i säng där vid 23-tiden, men klockan blev ändå strax efter 01 innan jag tog mig i säng.
Satt på msn och samtalade med en gammal skolkompis.

Min tvättmaskin har blivit konstig, som jag skrev i gårdagens blogg.
Idag tvättade jag två maskiner, första maskinen så började den centrifugera på en gång.
När jag skulle förbereda den andra maskinen så tänkte jag att det är ju inte lönt att lägga i tvättmedel på en gång, den ska ju liks centrifugera först. Men givetvis så gjorde den inte det den här gången.
Vet inte hur väl den tvättar när den gör som den gjorde på andra omgången tvätt, det går ganska fort när den hamnar på "dödläge" och jag måste manuellt ställa in den på centrifugering och tömning.
Tur var det bara lite t-shirts, och de var inte så smutsiga.

Visst var det intressant för dig att veta hur min maskin tvättar? =)

Kanske blir det en tidigare kväll ikväll än igår, får väl se!

Puss och kram

PS. Två veckor kvar till julafton!

Kommentarer
Postat av: Mona

Julen låter betydligt närmare när man säger att det är Julafton nästa vecka!! :)

2006-12-12 @ 10:50:30
Postat av: Eva

Ja, visst gör det, och det värsta är att det stämmer! Tänk om vi får en grön jul??!! Hoppas inte!

2006-12-12 @ 12:06:41
Postat av: Eva

Helt rätt att det är julafton nästa vecka! Tänk om vi får en grön jul?! *hemska tanke*

2006-12-12 @ 12:17:13
Postat av: Eva

Det är ju julafton nästa vecka! Men tänk om det blir en grön jul i år?? Hoppas inte!

2006-12-12 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback