Julen avklarad

[1050]
Nu så är julen avklarad, nu väntar nyår.
Vad ska du göra?
Jag har ingen aning, om det blir Laxbacken eller om det blir här hemma hos mig, ensam. Just nu är det de enda alternativen.

Julafton firade vi hos Jan på Grubbe.
Juldagen var det mat i Laxbacken.
Annandagen var det utgång på Nattis.
Jag sov över i Laxbacken från juldagen till annandagen.

Igår på Nattis var det väl rätt okej, men det var inte så mycket folk jag kände och/eller kände igen, strax efter 01 så bar det av hemåt.
Köpte mat på Max, men jag skulle nog inte ha ätit det, för oj, vilken mage jag hade idag när jag vaknade.

Hämtade mamma på busstationen vid 0930, hon skulle låna min bil till Vännäs, hon ska jobba där i veckan.
Så imorgon och på fredag, ska vi samåka.

Håller på att tvätta, tvättade även igår, då gick det bra, då skötte sig maskinen som den skulle, men den 60 graders tvätt med förtvätt som jag tvättade den gick inte så bra, så jag funderar på att tvätta en maskin till bara för att testa.

Måste plocka bort lite grann här.
Ska gå på Konsum och köpa ett kuvert med saffran och en purjo, har tänkt göra en saffranskaka och en grön lasange idag till middag.

Just ja, igår blev jag lite irriterad, en som jag känner, som inte är 23 år var på Nattis. Han säger att han känner en högt uppsatt person, och??
Det ska inte spela någon roll, är det åldersgräns så är det.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och göra lite nyttigt.
Först ska jag kolla om det är nya eller gamla avsnitt av Ugly Betty som ska gå den 1 januari, är ju inte hemma då, så jag måste spela in, om det är nya avsnitt.

Sköt om dig!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback