Grattis till mig, Eva! :)

[2044]
Klockan var strax före 08 i morse när jag vann i P4 Västerbotten, vad jag vann vet jag inte än, det får bli en överraskning nästa år.

Hade tänkt lyssna på det ikväll, höra hur det lät, men det gick inte, det är flera dagar som inte är utlagda på hemsidan än, men förhoppningsvis kommer det väl efter helgerna. *håller tummarna*

Idag har det varit mycket att göra, ont som rackarn i fötterna, och det är en dag kvar, som tur är det inte en hel dag, bara tre timmar plus lite till.
Det är mycket bubbel som har sålts idag, får se vad som tar slut först imorgon.

Enda anledning till att jag skriver är att gratulera mig själv till vinsten! :)
Det var en musiktävling, skulle gissa artist och låttitel, och jag fick flest rätt. :)

Hoppas du får ett gott nytt år!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback