Glömde ju berätta

[2209]
Jag glömde ju berätta igår när jag skrev att min Markus Larsson vann ju slalomen härom dagen!
Oj, vad jag satt och höll tummarna, och det hjälpte!

Idag har jag jobbat i Vännäs-
Nu vill folk handla glögg och snaps-virke. Om det är ganska mycket folk nu, kan jag ju gissa hur mycket folk det kommer att bli senare i veckan, och nästa vecka, när det närmar sig nyårshelgen.

Bytte i sängen ikväll, nu ska jag sova med mina tomtar. :)

Nä, nu är det dags att börja tänka på sängen, ska upp imorgon.
Bussen ner på stan går 0732, jag ska vara hos frissan klockan 08. *gäsp*

Ha det gott!

Puss och kram


PS. Det är vitt på marken nu, det snöar! Men tyvärr kommer den nog inte att ligga kvar till julafton. :(

Kommentarer
Postat av: MANGE

GOD JUL!!!!

2006-12-22 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback