Det blev av!

[1535]
Ett tag trodde jag att jag inte skulle få det gjort, städa toaletten.
Men jag tog mig i kragen och städa ganska så ordentligt. Nu skulle det ju vara skönt om jag slapp städa mer på det här året, men sån tur har man ju inte.
Eventuellt så får jag främmande om 1,5 vecka, så innna dess måste jag ju givetvis städa igen, men jag hoppas att det inte ska vara något problem.

Slutpratat om städning, men till något annat angående rengöring.
Tänkte på det igår efter jag hade duschat.
Kommer du ihåg att tvätta dig bakom öronen varje gång du duschar?
Jag erkänner att jag gör det inte!
Ska försöka komma ihåg det, men det sitter inte ryggmärgen därför blir det väl liksom inte.

Idag är det första advent, jag har inte tänt det första ljuset än, men ska väl göra det senare ikväll.

Hmm, var det något annat?
Nä, jag tror inte det, vem vet jag kanske återkommer senare ikväll.

Imorgon åker jag till Laxbacken och om det inte händer något speciellt så återkommer jag nog till stan på onsdag.
Marina är inte hemma, så det är bara mamma och jag.

Ha en mysig första advent!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback