24 december 2006

[2310]
Nu är det 50 minuter kvar på julafton 2006.
Hur har den varit?
Kunde varit bättre och kunde varit sämre...

Jag har ju namnsdag idag, och det är två stycken som har kommit ihåg det, mamma och en kompis.

Fick några julklappar, ganska små, men det var ju det jag önskade mig så jag är nöjd.

Har inte så mycket annat att förtälja.
Kanske att det är första julen som jag kommer ihåg att det inte är någon snö, lite tråkigt! Men den borde väl komma snart, hoppas ju det i alla fall, även om det är ganska skönt utan snö, men det är ganska mörkt.

Nu är det dags för sängen snart.

Imorgon, juldagen, blir det nog Laxbacken, och på annandagen är det utgång, hoppas det blir roligt!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL

2006-12-25 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback