What can I do?

[1433]
What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there

Hörde låten på radion idag...

Vet inte vem jag tänker på, men någon är det kanske, jag vet inte.
Livet är för komplicerat för att fundera på det just nu.

Ska få främmande på fredag, och jag måste städa, men var ska energin komma ifrån, när jag körde från Laxbacken och hem till mig här i stan, så hade jag världens energi, men så klev jag innanför dörren till lägenheten och den är som bortblåst! Varför??
Kommer det att komma energi?
Jag borde börja, för på onsdag ska jag vara barnvakt på eftermiddag/kvällen, så det är två hela dagar jag har på mig att städa... Nåja, jag får göra mitt bästa, huvudsaken jag har plockat bort det värsta, låtit dammsugaren göra sitt jobb och torkat golven, då  har jag gjort mitt bästa i alla fall, jag får se vad jag får för energi.

Var till Robertfors idag, på medarbetarsamtal, det gick bra, fick bara beröm. :)
Efter det åkte jag till Laxbacken till mamma, orkade inte åka till pappa.
Med från Laxbacken fick jag några lösa blommor, som nu står på köksbordet.

Vill ha energi!! Give me some!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback