Var är jag??

[1954], samma år som min äldsta syster är född! *intresseklubben antecknar* :)
Eftersom jag sover i Laxbacken ibland och i Umeå ibland, så vet jag ibland inte var jag är, om jag jag är i stan eller på landet.
Men får jag tänka en sekund, så kommer jag på var jag är, det är ju skönt. :)

Har jobbat idag, och borde väl ha sovit i Laxbacken i natt, men jag kände för att vara ensam, bara vara för mig själv, inte göra något särskilt, därför körde jag tillbaka till stan.

Imorgon börjar jag 09, det var ju inte planerat, jag skulle ju börja 0930, nåja, vi ska ha vinprovning imorgon, spännande, jag fick välja vinerna, undrar vad de smakar, får se imorgon.

EM i friidrott pågår för fullt, ett guld och ett brons, men vi har ju Johan Wissman kvar, och systrarna Kallur, inte att förglömma Christian Olsson heller, så vi kan få några medaljer till.

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Glöm inte Kajsa Bergkvist och Emma Green i höjdhopp!

Postat av: Eva

Glömde dem, nu gick det väl inte så bra för Kajsa som hon själv ville, och som många hoppades, men en medalj fick hon, och för Emma gick det inte så bra heller, men det går ju inte att lyckas jämt.

2006-08-13 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback