Väntan kan löna sig!

[1816]
Fortsättning följer... angående den där killen jag messade med, han, som så många andra, trivs med singellivet, så det blev ingenting där heller, även om jag inte kanske var så jätte-intresserad, men det hade varit spännande att se vad som hade kunnat hända.

Jag har varje gång jag varit på stan kollat in Forex köp-kurs på GBP, idag var den kursen bra! Den låg på samma kurs som när jag köpte den, så jag förlorade ingenting på när jag sålde tillbaka den, fick tillbaka 503 kronor, men måste kolla om jag blev lurad eller inte...

Fick tillbaka halva priset på kjolen! Yes!

Hittade några julklappar till mamma på Lagerhaus, så nu är det enda som fattas till henne är en tomte, men den får jag vänta med ett tag.

Hade tänkt hälsa på pappa idag, men jag slutade bort det, ville få lite annat gjort i stället, men imorgon efter jobbet ska jag hälsa på honom, även om jag nog helst inte vill, men en stund kan jag ju vara där.

Jag fick ju rätt, kunde ju inte somna igår, la mig med huvudet på fotändan, men det hjälpte inte, men när jag där vid 02-tiden (tror jag) la mig i soffan, så somnade jag tillslut. Hoppas att jag somnar bättre i kväll.

Får börja på en ny bok också, läste ut Den ryska vännen av Kajsa Ingemarsson igår kväll.

Nu är det dags att börja med maten, kycklinggryta.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Hörde jag ordet julklapp??? *huga*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback