Nu är det slut

[1153]
Varför är det lönt att lägga ner en massa energi på något som inte tillför mig något?? Så därför är det slut med det, har raderat två nummer från mobilen, för mitt eget bästa, nu är det slut!

Det blev utgång igår, tog bussen som gick 2230, kom ner på stan strax före 23, Åsa och Nina satt på Bishops, ute, det gick bra ett tag, men sen blev det småkallt och vi gick in, blev kvar där tills det stängde. Hade en trevlig kväll, och det var ett tag sen jag var ut.
Jag drack en öl ute, ja, du läste rätt, öl, tillhör inte vanligheterna, men det blev en Miller, men oooops, den var inte billig... 46 kronor!! Men det var det enda jag köpte, drack ingenting efter midnatt, så jag mår inte alls dåligt idag, är bara lite seg, som jag brukar vara.

Marina ringde i förmiddags och frågade om jag ville följa med på Tullgården i Ratan, visst det kunde jag göra, men som vanligt, hon hade ju inte kollat om det var öppet... Så jag tänkte att det är bäst att kolla, och det var ju stängt, så det blir att stanna kvar i stan, vilket blir skönt, blir kanske något gjort då.
Tvättmaskinen går just nu, så det blir väl någon maskin till innan dagen är över.

Borde kanske få något i magen, får se vad jag hittar på.

Jag kanske skulle ta en promenad... Men jag har ju inget att lyssna på. *suck*

Ha en härlig söndag! Njut av solen om du kan!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback