No comment

[1735]
Oj, vad klockan är mycket  helt plötsligt!
Men 1 timme och 20 minuter låg jag på en brits på Nefertiti, fick helkroppsmassage och sen en ansiktsbehandling, skönt var det, höll på somna.

Ska jag i väg och handla, eller inte? Egentligen behöver jag ingenting, sen ska jag ju vara borta, det är kanske lika bra att mamma får kupongerna jag har, eller?? Nä, men jag kan handla senare, ska göra en paj som jag gjorde till mammas 70-års kalas, då kan det ju vara bra att ha lite billigare.

Jag fick bara ett grattis-kort idag, även om jag fått en del sms, kortet var av mamma, två lotter var det däri, jag vann 25 kronor på en.

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck, han är bra han, enda nackdelen med den 20 juli var att det blev så kallt, ingen hade jag som värmde mig heller, men enligt mitt horoskop ska det ju bli ändring av det senare i sommar, som om jag tror på det... Vi får väl se!

Jag har väl några intressanta kandidater, men de är inte speciellt intresserade av mig, as usual...

Hade tänkt att Emma och jag skulle hitta på något ikväll, hon var fiskänka, men hon skulle bort, men jag hittar väl på något, soffan är alltid skön! =)

Nackdelen med behandlingen är ju det jag blivit insmörjd med, känner mig lite fettig, som om det ligger en tjock hinna på huden.

Rubriken: de är snålt med kommentarer på min blogg, Du som läser kan väl bara skriva namn och ett hej så jag vet att det är någon som läser. :)

Tack för det!

Nu ska jag fixa lite mat, tror att det blir bilen till McDonald´s...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mange

grattis!!!

2006-08-01 @ 22:06:51
Postat av: emma

Hej! jag läser. Alltid kul o veta vad andra pysslar med. vi kanske kan åka ner på stan i morgonkväll å "röja" om du inte jobbar. kram Emma.

2006-08-01 @ 22:21:47
Postat av: Mona

Grattis på födelsedagen!! Låter skönt med massage, få bli lite ompysslad. Jag önskade mig det när jag fyllde år, men får allt boka en behandling själv nu snart. Ha det!

Postat av: Heléna

Grattis för sent :( Förlåt...jag visste inte :( Många kramar

2006-08-02 @ 07:59:01
Postat av: Eva

Till Mange, Emma, Mona och Heléna
Roligt Ni skrev, och tack för grattis-hälsningarna!
Emma, vi "röjde" på stan ikväll! :)

2006-08-02 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback