Ingen vinst!

[2018]
Jag gjorde misstaget att trycka ctrl+z... Allt jag hade skrivit ångrade jag, trodde ju att jag kunde ångra tillbaka det, men icke det.

Vad hade jag skrivit då?
Jag har varit hemma i stan i ungefär 3 timmar, skönt att komma hem, även om det skulle vara skönt att vara kvar i Laxbacken också, men av vissa orsaker så har jag svårt att vara där...

Idag var jag upp till Robertsfors för att kolla in mina ankor i ankracet, men det gick inte bra, det avgjordes genom lottning, och det var varken 75 eller 399, litade på Magnus där, han trodde på det numret, men icke det, ingen vinst blev det.
Får hoppas på tur på något annat, tur i kärlek?? Men jag tror inte det... Tror inte det är meningen för mig i den avdelningen.

Fick en liten fantasi/tanke om vad som kunde ha hänt under ankracet idag, om de rätta människorna hade varit där, nu kommer ju inte det att hända överhuvudtaget, men fantisera kan man ju göra.

Imorgon blir det en ny arbetsvecka, även om jag just imorgon inte börjar förrän 1230, men det är bara för att jag ska klippa mig klockan 09. På tisdag jobbar jag bara till 1240, ledig onsdag och på torsdag börjar jag inte förrän 1220, men så kommer fredag och lördag. Undrar om jag ska jobba alla dagar i augusti, tror nästan det, är ju bara två lördagar kvar, förutom den som kommer på lördag (12/8).
Nåja, det finns ju en som kanske kan jobba i stället för mig om jag vill vara ledig någon lördag.

Hade tänkt se In good company ikväll, men det får bli en annan kväll, tisdag kanske, eller onsdag, någon av kvällarna har jag tänkt se Ice age 2.

Nä, nu är det mycket svammel från min del, hoppas mitt liv vänder snart...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback