Ice age 2

[2204]
Nu är det snart dags att gå i säng, men några rader hinner jag väl med här innan jag knyter mig för kvällen.

Sov/låg alldeles för länge idag, 1145 någon gång steg jag upp, så länge hade jag ju inte tänkt, så jag kommer väl att ligga och vrida i sängen ikväll innan jag ska sova.

Såg lite på friidrotts-EM innan jag åkte i väg för att fixa med min trasiga kjol som jag köpte i mitten på juni, den fanns inte på Lindex, Strömpilen, ska ringa på stan imorgon, annars kanske de kan höra på någon butik i övriga Sverige, för jag vill gärna ha en hel kjol, även om jag skulle få tillbaka pengar på den om det inte gick att få tag i en hel, får se vad som händer imorgon.
For ner på stan efter besöket på Strömpilen, skulle kolla om ett par skor, köpte ett par i måndags, men när jag använde dem i onsdags, så kändes de alldeles för stora, så jag tänkte att en storlek mindre kanske skulle passa, men de var för korta, men expediten gav mig ett tips att lägga in en typ av extra sula, i gelé, hon visade ett par som de hade på Wedins, men jag har ju ett par som visas som reklam på TV, från Scholl, party-feet, heter de, tror jag, i alla fall, det funkar rätt bra. :)

Det gick ju så fort, så det var ju en timme kvar innan bion skulle börja, hade bestämt mig att se Ice age 2, den började klockan 16, men jag gick och köpte biljett, satte mig sen och läste filmtidningen, men så ringde Lisa, vi satt och pratade en halvtimme, då var jag tvungen att gå in till salongen.

Var ju tvungen att berätta om mitt messande igår kväll med en kille, får se vad som händer där... :) Men det är väl som vanligt, inget annat än sex de är intresserade av, men fortsättning följer, kanske...

Efter bion så for jag tillbaka till Strömpilen, handlade på ICA Maxi. Blev inte så där jättemycket, men jag har tänkt när jag är ledig på onsdag göra en paj, eller min kycklinggryta, jag har köpt ingredienser till båda delarna.

Nu är friidrotts-EM slut, och det gick ju rätt så bra,
3 guld (Carolina Klüft, Susanna Kallur, Christian Olsson)
1 silver (Johan Wissman)
2 brons (Stefan Holm, Kajsa Bergqvist)

Nu är det avslutning för min del här, ska jobba imorgon, och jag lär ju som jag skrivit tidigare, ligga och vrida och vända mig innan jag somnar.

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback