Ett år äldre

[1125]
Nu så är jag då 31 år och 8,5 timme... =)

Det känns inget särskilt att fylla år, men ändå så blir man äldre på något sätt, är inte det konstigt? Men tiden går ju, så är det väl bara.

Jag drömde ju om Tobias härom natten, hans pappa var in på jobbet igår, frågade hur det var med honom, med Tobias alltså, han bodde i Stockholm, och var gift, senare i år skulle hans första barn komma. Det är längesen jag såg honom.

Nu ska jag skynda mig i duschen och sen ner på stan, klockan 15 ska jag vara på Nefertiti, ska bli skönt att bli ompysslad.

Undrar om jag inte är omtyckt av vissa människor...?? Säger jag fel saker?? Äh, jag vet inte, en känsla jag får bara.

På söndag är det ankrace i Robertsfors, jag har två ankor, så jag hoppas på att vinna! Bara att hålla tummarna!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback