Det hjälpte! :)

[2302]
Rubriken: Det hjälpte med att skriva att det inte var några som kommenterade, för på min förra blogg, så var det fyra stycken som kommenterat! KUL!!

Idag har jag jobbat, hade tänkt sluta 15, men sa att jag kunde vara kvar till 16, så det blev så, imorgon ska jag sluta 1340, ska bli skönt!
Ska om hos pappa då, får se hur länge jag blir där.
Sover i Laxbacken imorgon, Marina ska sova hos mig i Umeå.

Körde tillbaka till Umeå när jag slutade idag, fast jag gick om mamma på posten först, och köpte några lotter på ICA Diamanten.
Oj, vad jag har städat, men det är ändå mycket kvar, om jag skulle städat ordentligt, men jag har städat golven och toaletten, till och med torkat golven, men jag borde vara duktigare på det framöver, det är ju inte såå jobbigt faktiskt.
Efter det var klart var det till att hoppa i duschen, Emma och jag skulle ut och "röja", vi åt på Taket, det blev lite små-huttrigt på slutet. Strax efter 21 så for vi på Starz och tog efterrätten, 22 stängde dem och vi for hem, och nu sitter jag här, fast jag borde packa ihop lite saker inför morgondagen och lite på fredag, ska ju sova i Laxbacken en natt.

På fredag ska vi gratta Levina på 4-årsdagen, hmm, får fara till Ånäset och se om de har en målarbok till henne där, eller om jag hittar på något annat.

Kommer att sova i stan från fredag till lördag, ska ju jobba på lördag, på söndag måste jag ju kolla om någon av mina ankor vinner! *håller tummarna*

Hög tid att sova, håll ut till nästa gång!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback