Äntligen?

[1720]
Jag skrev för några dagar sen att jag raderat ut några nummer från min telefonbok på mobilen, vet inte om personerna i fråga läser den här bloggen, men de kanske läser och tänker:
- Hoppas det är mitt nummer hon raderat! Skönt att slippa henne!

Är det så, så får det väl vara så då, ärligt så bryr jag mig inte, varför slösa energi på såna människor, då tillför de ju inte mitt liv speciellt mycket, så då är det lika bra att de håller sig utanför.

Någon energi har jag inte fått, lite kanske, har gått med lite grejer till förrådet, men oj oj, det är mycket kvar än, jag skulle vilja få ett rensar-il, att kunna gå på med en massa saker på Myrorna eller något liknande.

Läste i nyaste numret av Glamour att Tomas Bodström (äntligen en snygg minister!) brukar rensa garderoben vid jul, och det han inte använt under året som gått, får lämna garderoben.
Det borde jag också göra...

Nu har det börjat regna här, hösten närmar sig!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback