4-års kalas

[2229]
För någon halvtimme sen, kom jag hem från ett fyra årskalas, Levina fyllde år igår, men det blev kalas idag.

Annars jobbar jag bara, ska jobba imorgon också, nu börjar det kännas drygt att pendla, även om det är ganska roligt att jobba, men hmm, jag vet inte ändå, börjar jag redan bli less??

Hade för mig att det var något mer jag skulle skriva, men tydligen inte så viktigt.

Åker till Robertsfors och jobbar imorgon, sen blir det väl att se om någon av mina ankor vinner på söndag, efter det kanske jag åker tillbaka till stan, men på söndag kväll blir det så, för på måndagmorgon ska jag klippa mig, sen i väg och jobba, efter jobbet ska vi äta försenad födelsedags-middag på Pärlan i Robertsfors, men innan dess måste jag till Laxbacken och duscha, synd att det inte finns någon dusch på jobbet, eller att jag kunde låna en i Robertsfors... *hehe*

Nä, nu är det dags att börja tänka på att gå i säng.

Puss och kram

PS. Dåligt med kommentarer igen! :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag känner igen det där med kommentarerna, ungefär samma i min blogg -iaf nu under sommaren när folk verkar flänga runt så mycket. Hoppas du får en trevlig helg, vi ska strax iväg och sola/bada vid havet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback