Varning för snöras!

[2258]
Nu rasar det från taket och jag kan hoppa upp en bit från stolen när jag hör raset, men än har det inte hänt någon olycka. *s*

Det är sjöar och otroliga snömängder här, men jag hoppas att det är övergående, snart ska det väl ändå försvinna?!

Imorgon, lördag, har jag tänkt mig ner på stan för att lämna tillbaka ett påskägg jag köpte, men jag hade inget behov av det, så jag sparar 20 kronor.

Jag har nyss duschat, har också renbäddat i sängen, ska bli såå skönt att lägga sig där. Enda som saknas är en pojke att kramas med... Någon som anmäler sig frivilligt?? =)

Är lite sugen på att gå ut imorgon, men jag får ingen med mig, sen har jag inte några pengar heller, så jag får roa mig här hemma i stället. Hade funderingar att hyra lite filmer, men det kostar det också, tyvärr, får se lite filmer som jag har här hemma i stället.

Började se Lilla huset på prärien idag, men det var ju inte den som jag var van och se, men jag vill nog se fortsättningen ändå.

Nu ska jag gå i säng, håller på att läsa Mias hemlighet, fortsättning på Gömda och Asyl, det är nästan så jag inte kan lägga i från mig den.

Puss och kram

Vill du hålla mig i handen när jag springer vägen fram
Vill du vara den som vaggar som tar mig i sin famn
Vill du vara den allra vackraste i världen för mig, då sviker jag aldrig dig

Text: Magnus Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback