Vår??

[1739]
Kan jag kalla det vår idag? Kanske, det är då det närmaste vår som varit de senaste dagarna i alla fall.

Det blev ingen barnvakt idag, men imorgon, måste säga att det är riktigt skönt att det inte blev av idag, känner mig otroligt trött.

Har varit på kurs idag på TRR (Trygghetsrådet), kursen handlade om kompetensinventering, rätt intressant, att ta reda på vad jag har för kompetens.
Idag har de andra i gruppen fått spåna vad jag ska ska pyssla med i framtiden, lärare, massör, bilskolelärare, inom resebranschen, på Filmstaden och Astoria (fd Royal), tårtdesigner, inom Securitas och många fler, men det här var lite av det som kom som förslag, rätt intressant.

Har problem med mina patroner, vilket gissel! RIngde Lexmark, de godkände inte kopior, och de tyckte inte om de från inkclub, gissa vad jag har i min skrivare nu? Precis, kopior från inkclub... *suckar*
Men jag hoppas det löser sig!

Det verkar inte bli något Lide i påsk, tråkigt, men det är påsksmällar jag får ta, kanske blir det att åka till Laxbacken, men jag känner inte för det heller. Guuud, så tråkigt när jag inte kan hitta på något!
Jan erbjöd att jag kunde få åka med honom och Annika, men nä, det känns inte lockande heller, nåja, det brukar lösa sig på något sätt.
Får väl åka ner på Videoteket och hyra en massa filmer annars.

Vet inte vad jag ska hitta på för middag idag heller, något blir det väl, hoppas jag.

Nu svamlar jag alldeles otroligt, bäst jag slutar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback