Snön faller

[1027]
Idag när jag vaknade så vaknade jag till snöfall, jag vill inte ha mer snö! Det är ju meningen att den ska försvinna nu och inte att det ska komma mer.

Det är ofta jag lyssnar på Lars Winnerbäck, jag vet inte vad som gör att hans musik tilltalar mig, men något är det.
Jag vann för en tid sen Lisa Ekdals nya skiva, Pärlor av glas, har för mig att LW har producerat den, men du får rätta mig om jag har fel, också upplysa mig om jag har rätt!

Vad bjuder den här onsdagen på då?

Håller på att tvätta en maskin, och det blir minst en till.
Har tänkt posta lite grejs, lite ansökningar bland annat.
Gå på Obs, förlåt, Coop Forum, och köpa Aftonbladets TV-tidning, hoppas det fortfarande går att köpa bara den, annars får jag offra ett pling och åka ner på stan.

I helgen blir det eventuellt utgång, Emma var på, så jag hoppas jag kan fixa gratis inträde på Nattis. Hoppas att träffa på en viss person där... *ler finurligt*

Nä, ska ta och skriva två ansökningar nu, jag vill ha ett jobb, NU! Är det ingen där ute som kan hjälpa mig???

Jag trodde det var mer jag ville skriva om, men inte än i alla fall, får se om det händer något spännande senare idag som är värt att berätta om.

Jag längtar tills dess att snön börjar försvinna på allvar och att vi kan kalla det vår.

Såg faktiskt ett litet vårtecken igår på stan.
Utanför Dressmann på Rådhustorget så stod det flera stycken och njöt av solen, det såg härligt ut!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback