Snön faller (uppdaterad)

[1729]
Idag faller snön också, även om det är betydligt mindre än igår. Men jag vill att det ska sluta snöa, vill ju att den ska försvinna.

Tog en promenad till Obs (Coop Forum) idag, handlade lite och var in på bolaget, köpte en vinflaska och lite cider, ska eventuellt ut i helgen. Ska höra med Emma om vi ska ut, även om vi inte tar oss in gratis, även om det är en aning dyrt, 120 kronor inklusive garderob. Tror att det kan vara gratis innan 22, men det är lite väl tidigt att gå ut, men vi får se vad som händer på lördag.
Det är inte gratis, men halva priset, 50 kronor.

Nu ska jag ta och avsluta här och steka upp lite pannkaka till middag, gott!

Puss och kram

[2306]
Funkar det här, att fortsätta skriva på ett redan publicerat inlägg? Jag testar och ser vad som händer.

Jag har tänkt gå i säng snart.
Planen för morgondagen är att gå upp runt 0730, kanske hinna duscha innan jag ska lyssna på P4 för att se om jag kommer med i en tävling, hinner jag inte duscha så gör jag det efteråt, jag hinner ändå, ska ta bussen ner på stan strax före 09 för att vara på Arbetsförmedlingen 0930 för ett basinformationsmöte, efter det så ska jag göra ett besök på TRR för att se om mina papper till kompetensinventeringskursen har kommit tillbaka, som jag har skickat ut till olika personer för att fylla i.

Hmm, vill jag något mer? Jag tror inte det faktiskt.

Innan jag börjar svamla för mycket så skriver jag

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback