Sluta snöa!

[2141]
Det är fredagkväll, och jag borde väl egentligen stå och diska, men jag kan ju göra annat. =)
Hur kommer det sig att det inte brukar vara något bra på fredag- och lördagkvällar? Är det meningen att man ska göra något annat då, eller vad?
Eftersom det inte är något bra på tv, så har jag tänkt se slutet på filmen jag påbörjade idag, Härifrån till Kim.

Annars då? Ja, det snöar, tror det har gjort det i tre dagar nu, så därför får det sluta NU. Det har ju snöat lika mycket nu på sammanlagt några dagar som det har gjort på hela vintern, och nu ska det ju vara vår.

Hade tänkt mig på bio imorgon, men jag tror det blir på söndag, jag har tänkt se Pingvinresan. Den fick en Oscar för bästa dokumentär.

Jag vill ut imorgon, men jag vet inte om jag får med mig Emma, hon har varit sjuk i veckan, så hon skulle känna efter imorgon. Jag skulle tro att det inte blir något, tyvärr.
Men det är bara och vänta och se.

Nä, nu är det inget intressant jag skriver så därför är det thank you and goodbye som gäller!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback