PT, ja, tack!

[2125]
Jag har sett på Du är vad du äter på TV3, det ser rätt lätt ut på TV, men om man dessutom får en PT (personlig tränare) så går det säkerligen ännu lättare!

Vad har jag gjort idag? Jag var på AF imorse, gjorde lite ärenden, sen har jag inte gjort så mycket idag. Har inga planer imorgon, det är middag i Laxbacken imorgon, när jag pratade med Marina idag så nämnde hon den, men inget mer, när jag talade med mamma senare på eftermiddagen så bjöd hon mig, men jag vet inte, kommer nog inte att åka hem.

Nu är jag i en negativ spiral igen, vill inte det! Det är inte alls roligt.

Imorgon har jag nog tänkt ta tag i städning av lägenheten, det behövs.

Nä, det är inget mer jag vill skriva.

Puss och kram

PS. Hoppas du får en trevlig påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback