Nu är det klart!

[1300]
Nu är resan till England bokad och klar, jag åker från Umeå den 11 juli och kommer hem den 19 juli, det blev billigast så, det blev bra mycket billigare än att åka tåg!
Jag hoppas bara att mina öron klarar sig, det är det enda jag gruvar mig för, men det kommer ju att gå, även om jag kommer att grina när planet ska landa.
Det finns öronproppar, men jag vet ju inte om de hjälper, ska testa dem för första gången när jag åker ner till Stockholm den 11 juli.

Troligtvis blir det resa till Stockholm nästa vecka, men då åker jag gratis ner. :)

Har du några planer för valborg?
Jag åker hem på söndag, ska fira i Rickleå på föreningshuset. På lördag är det utgång, just nu känner jag inte alls för det, men det brukar ge med sig.

Har varit hemma i Laxbacken i två dagar, åkte hem i tisdags, skrev på lite papper för det nya jobbet, sen blev det kalas hos Maj, senare på eftermiddagen så fixade jag med sommardäcken, skönt att ha det gjort. Senare på kvällen åkte jag och hälsade på pappa.

Igår var jag upp till pappa också, innan jag åkte tillbaka till stan, vi tog en promenad på samhället, pappa tyckte det var skönt, och det var ju det som var huvudsaken.

Regnet som ska falla idag har jag inte sett något av, men det kanske kommer.

Ska ringa till mamma nu, sen har jag nog tänkt skriva ett mail och ringa lite samtal.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback