Lossnar det nu??

[1119]
Jag satt och gjorde min aktivitetsplan, dagens göromål var att ringa på Systembolaget i Robertsfors för att höra hur det gick med rekryteringen till jobbet de hade ute, men jag hann inte, de hann före!
Imorgon klockan 11, ska jag vara där för intervju, det rör sig om ett sommarjobb, några dagar i veckan, bättre än ingenting, och dessutom får jag ju erfarenhet!
Nu ska jag inte hoppas för mycket, men det är ju klart att jag hoppas!

Igårhade jag en seg dag, men kvällen blev desto trevligare!
Jag satt och såg Pretty Woman när Lisa ringde, hon hade haft en intressant upplevelse, vad som hände, my lips are sealed.
Men jag erbjöd mig att skjutsa hem henne, och då sa hon att jag kunde hänga med henne och Karin, så blev det, jag kom hem strax efter 23.
Vi såg BB (brukar aldrig se det), det följdes av Gilmore Girls och sen Grey´s anatomy (inget jag ser heller), efter det blev det hemfärd.

Idag skiner solen, just nu i alla fall. Promenad kanske... Det skulle vara skönt att vara ute i solen, vi får se...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback