Killar, vad rör sig i deras huvud??

[1030]
Ja, vad rör sig i killar huvuden egentligen? Jag skulle vilja vara där och luska ut vad som händer i olika situationer, när de säger en sak och sen händer det ingenting. Ska ge några exempel.

Han säger att han ska ringa upp, det går flera veckor och han ringer inte, vi har inget på G eller något sådant, utan vi är bekanta.

Han får mitt nummer och verkar inte använda det, what´s up with that?? Om jag tar ett nummer är det inte liksom meningen att använda det då, eller??

Sen så fick jag fråga om en date för ett tag sen, men vad som hände med det har jag ingen aning om, han verkar inte vara speciellt intresserad, men varför frågar han då??

Nu är det väl så att killar funderar vad som rör sig i tjejers huvuden, jag vet bara vad som rör sig i mitt... Jag kan ju skriva om de scenarion som jag beskrivit ovan,
Har jag lovat att jag ska ringa, så gör jag det.
Har jag frågat om ett nummer så använder jag det, även om jag inte ringer så skickar jag ett sms, om det är ett mobilnummer.
Frågar jag om en date, så tar jag tag i det, bestämmer en dag, kanske inte på en gång jag frågar, men återkommer i ärendet senare.

Nä, nu är det dags att ta tag i dagen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback