Hungern stillad...

[1651]
Japp, för en halvtimme sen ungefär så fick jag hungern stillad, så nu klarar jag mig ett tag igen. Får se hur länge det blir till nästa gång. *fnissar*
Skönt var det också, as always!

Jag tittar ut genom fönstret, i helgen ska det vara 10 grader varmt och strålande sol, jag kan då inte förstå hur det ska gå till, men jag har inte någon koll på vädrets makter, så vi får väl se.
Det är relativt varmt ute nu, så snön försvinner nog ändå, vilket är bra!

Efter ett "samtal" på msn i måndags kväll så blev jag lite sugen att testa, men frågan är när tiden och möjligheten finns, och hur vi kommer att förhålla oss till varandra efter. Bara vänta och se om det överhuvudtaget blir något av.

Nu är det inget mer jag vill just nu.

Det kommer att bli skönt att gå i säng, renbäddad säng (haft lakanen ute för torkning) och nyduschad senare ikväll! Kommer att sova såå gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback