Ge dig nu! (uppdaterad)

[1116]
Alltså nu är jag lite less, det kommer nederbörd från himlen idag också! Även om det är någon blandning av regn och snö, men jag vill ha sol!

Nog tjatat om vädret! Ska berätta lite vad jag har gjort och vad har jag tänkt göra.

Igår blev det mer handboll än vad jag tänkt, men det är ju bara roligt. Var på Sporthallen från 1230 till ca 17, sen blev det hem i en hast och göra mig klar för utgång. Var riktigt sugen, synd bara att Emma inte var lika sugen, men vi hade roligt ändå.
Kom på Nattis vid 22-tiden, behövde bara betala 50 kronor (sparar varenda krona, nästan), blev kvar till någonstans mellan 0130 och 0200.
Träffade ganska mycket folk, på det hela taget, det var en riktigt bra kväll! :)

Nu idag ska jag på bio, Pingvinresan, vann en Oscar för bästa dokumentär, det är den enda planen jag har för idag.

Imorgon ska jag hjälpa brorsan på hans jobb några timmar på förmiddagen, som tack skulle jag bli bjuden på lunch. :)

Har inget mer intressant att berätta, så jag säger over and out för den här gången.

Puss och kram

[2033]
Jag var på bio i eftermiddag, Pingvinresan, den var intressant, så jag blir så arg på mig själv att jag blev så trött. Jag höll på somna flera gånger. Det kan vara så att jag inte sov tillräckligt länge idag, vaknade strax före 09 idag, traktorn var här och då gick jag ut för att flytta på bilen, sen blev det inte mer sömn, tror det blev runt 5 timmars sömn, inte riktigt tillräckligt.
Ikväll har jag tänkt gå i säng i bra tid, ska vara nere på stan på brorsans jobb runt 09.

Jag som trodde jag hade något att berätta, men tydligen har jag inte haft så intressant dag, men det har ju varit söndag också.

På onsdag kommer nog Emma och jag gå till Polisen och fixa med pass, ska ju till England! :) Hoppas det blir roligt!

På fredag är det röd dag, får se om det blir något i påsk, om vi (några från familjen) åker till Lide (Höga kusten) och hälsar på.

Nu är det slut!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback