Det är förvirrande!

[2336]
Ja, det är lite förvirrande att vara jag just nu.
Vad vill jag med mitt liv? Det borde ju vara jag som har svaret till den frågan, men nä, jag vet inte... Klart jag vet på ett ungefär, men hur ska jag bära mig åt?
Det kommer upp en fundering, skulle det bli bättre om jag hade pengar?
En fråga som jag inte kommer att få svar på.

Jag borde gå i säng, ska upp imorgon, inte speciellt tidigt, men ändå.

Ska hem imorgon, skriva på papper på det nya jobbet och sen gratta Maj hemma i Laxbacken.

Har nog bestämt mig för att flyga ner till Stockholm före och efter England, tåget kostar 700 enkel väg för en liggplats, bussen passar inte så bra, så då finns det bara ett alternativ, och det är flyg, om ingen ska åka bil till/från Stockholm i den svängen.
Men det får nog bli flyg, även om jag gruvar mig för mina öron, men det ordnar sig väl.

Ska lägga mig i en renbäddad säng, härligt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback