Brokeback mountain

[1427]
Det är söndageftermiddag och ut stereon strömmar Lars Winnerbäcks nya skiva, längtar till i sommar när han ska vara på Nydala, hoppas det blir uppehåll den 20 juli så vi inte behöver stå i regnkläder.

Igår var det den 1 april, blev du lurad? Vad jag vet så blev jag inte lurad, men det kan ju ha varit något i tidningen eller på radion som var lurendrejeri.

Igår eftermiddag begav jag mig ner på stan för att gå på bio, Brokeback mountain, den var okej, men mer än så var det ändå inte.
Jag var och såg Crash för ett tag sen, den var ju bra mycket bättre, ska jag tipsa så tycker jag att du ska gå och se Crash i stället för Brockback mountain.

Efter bion blev det en promenad på Great Eastern där tre kompisar, Emma, Jenny och Lena, satt och väntade på mig. Vi skulle käka lite, det var ganska gott, tog tandoori kyckling, men det smakade inte så himla mycket.
Därefter blev det besök på News och sen testade vi den nya puben som öppnat i Blå Avenys gamla lokaler.
Vi fick bord på en gång, men jag gissar att snart är det svårt att få tag i bord även där, en av de bästa sakerna är att det är gratis inträde.
Jag skulle ju inte nekat till att gå på Nattis, men Jenny ville inte gå dit, sen är det ju dyrt, 100 kronor i inträde och en tjuga i garderoben.

Men det blev en lagom kväll, Emma och jag tog bussen hem 00.25.

Mår fint idag, men jag började för ett tag sen började jag känna av huvudvärk och magont, magen har naturliga orsaker, men vad huvudvärken beror på vet jag inte.
Har tagit en tablett, så jag hoppas det går över snart, har tänkt lägga mig och vila på soffan en stund.

Idag är våren tillbaka litegrann, det droppar lite från taken och solen lyser, men tyvärr blåser det lite för kallt, men jag hoppas innerligt att det inte kommer mer snö, utan att den försvinner hädanefter.

Mitt första inlägg här på blogg.se, ska bli spännande och se om det blir några reaktioner eller om jag bara skriver för mig själv.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback