Äntligen!

[2322]
Idag på förmiddagen så fick jag besked, den 18 maj börjar jag sälja sprit/alkohol på systemet i Robertsfors. Roligt att få börja göra något, nackdelen är väl att det är i Robertsfors, men det är ju sommar så det ska funka att pendla, sen kan jag ju sova hemma i Laxbacken en del nätter.

Idag så satte jag mig på cykeln för första gången det här året, och redan nu kan jag känna hur ont i rumpan jag kommer att ha imorgon.

Vårkänslorna sprudlar, solen skiner och det är nästan 10 grader varmt ute, härligt!

Imorgon blir det troligtvis att gratta Jenny på födelsedagen, annars inget planerat, har ju inte så mycket pengar att planera för heller så...

Har ändå tänkt åka ner till Stockholm innan jag börjar jobba, hoppas det ordnar sig, brukar göra det.

Ha en härlig helg med mycket sol!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Grattis!! Roligt att du fått jobb!

Postat av: mange

japp å i Robban, de e la great. Ett fint ställe.

2006-04-23 @ 21:43:44
Postat av: Till Mange!

Du får komma och handla av mig någongång, men just ja, du kanske inte brukar handla alkoholhaltiga drycker... Men det finns ju alkoholfritt också! :)
Eva

2006-04-24 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback